Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve o meni, mome zanimanju.....


..od 5.trvnja 2007. na ovom blogu bilo vas je
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




users online








O MENI

-zovem se Zvonimir, a prezime nije bitno
-idem treci razred frizera
-zivim u gradu koji lezi na rijeci Neretvi
-volim - prvo sebe(mislim da nitko ne moze
voljeti nekoga drugoga ako ne voli sebe),obitelj, prijatelje,svoj rodni kraj,
svoje zanimanje,Harry Pottera,citati....i pse....
-mrzim -lazi,dvolicnost,umisljenost,povijest,pauke
(strasno ih se bojim),jegulju(iako je neretvanski specijalitet)....
-ne bi mogao zivjeti bez: hrane, pica i skara
-slusam- narodnjake, pop i R&B



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...meni osobno najbolja maska u slobodnoj prodaji...
Image Hosted by ImageShack.us

...a i samponi i regeneratori...
Image Hosted by ImageShack.us



Koji sampon koristite kod kuce???
Fructis (garnier)
Sunsilk
Palmolive
Elseve (loreal)
Pantene pro-v
Annyer
Nivea
Niti jedan od ovih
  
pollcode.com free polls



Sto mislite o ovome blogu???
odlican
vrlodobar
dobar
kriza
mogao bi biti i bolji
uopce mi se ne svidja
niti jedno od navedenog
  
pollcode.com free polls




Mislite li da bi na blog trebao stavljati vise slika?
Da
Ne
Ovisno o postu
Ma svejedno mi je
  
pollcode.com free polls



Malo edukacije :)

Zaštita kose u ljetnim mjesecima

Dragi moji čitatelji. Ljeto samo što nije stiglo , a s njime i sunce, more, zabava...
Dakako svi vanjski vremenski uvjeti utječu na kvalitetu naše kose isto tako kao i oni unutarnji.

Pod vanjskim uvjetima mislim na nagle promjene temperature, direktno izlaganje suncu, kombinaciju mora i sunca (prirodan blajh), tj.prirodno isušivanje

Pod unutarnje uvjete mogli bi navesti stres, koji je na žalost neizbježan u današnjem načinu života, nepravilna prehrana, nedostatak vitamina i minerala.

Iako idealna, odnosno 100%-tna zaštita još nije izmišljena, navest ću vam neke savjete koji će vam pomoći da barem malo sačuvate vlagu i sjaj vaše kose u ovom nadolazečem ljetnom periodu.

*Prirodnu suhu i kovrčavu kosu ne bi trebalo sušiti nikako drugačije nego prirodno, odnosno, bez fena.
Pogotovo na moru, jer samo more, odnosno morska sol, oblikuje našu kosu savršeno.
Ali isto tako, ta savršena morska sol isušuje kosu, i stoga, da bi se to spriječilo, potrebno je svakim pranjem kose obavezno koristiti regeneratore.
Nikako nije dobro kosu mazati maslinovim uljem , znam svugdje ćete u novinama naći kako je to zdravo i dobro za vašu kosu, ali ja s pravom mogu reći da to nije istina.
Evo ću vam i objasniti da nebi mislili da izmišljam toplu vodu.
Vrenje maslinovog ulja ja na 80 Celzijevih stupnjeva,a na ljeto na vašem vlasištu temperatura iznosi oko 40-45 stupnjeva,što znaći da je ulje na pola vrenja. Prema tome maslinovo ulje će vašu kosu samo dodatno isušiti.


*Kad je u pitanju bojenje kose, neka to budu što neutralnije – prirodne boje, kako bi se izbjegla moguća ispiranja istih, koja su intenzivnija u ljetnom periodu.

Ovo je par općenitih savjeta za njegu kose u ljetnom periodu. Međutim, kao što smo svi mi individue, tako je i naša kosa individualna i idealno bi bilo njegovati kosu uz stručan savjet profesionalaca, tako da dobije njegu koja baš vama i vašoj kosi odgovara.

Eto nadam se da sam vam bar malo pomogao.cool

Vaš Zvonimir





Domaći recepti za vašu kosu


Nekoliko jednostavnih, a učinkovitih recepata i savjeta koji će vam pomoći da kosi vratite zdravlje i sjaj.


Tretmani kose vrućim uljem:
1/2 šalice maslinovog ulja
1/2 šalice kipuće vode
Stavite maslinovo ulje i kipuću vodu u kutiju za sok. Dobro protresite (dok se ulje razbije u sitne kapljice). Umasirajte u kosu. Stavite kapu za tuširanje ili plastičnu vrećicu . Nemojte zagrijavati!!

Ostavite mješavinu na kosi 15 do 20 minuta, pa isperite šamponom i regeneratorom kao inače.


Ulje za kosu s lavandom i ružmarinom
30 ml ulja ružmarina
3,5 ml ulja lavande
Količina: dovoljno za oko 6 mjeseci upotrebe.

Priprema: jednostavno smiješajte 2 ulja zajedno i spremite na tamno mjesto ili u bocu koja ne propušta svjetlo.

Uporaba: stavite par kapi ulja na dlan, protrljajte dlan po četki i onda očetkajte kosu.

*Savjet: Svaki dan, bilo kiša ili sunce, muškarci i žene trebali bi temeljito četkati svoju kosu. Četkanje uklanja prljavštinu i razmazuje prirodna ulja kose.

*Savijte se u struku (pomaže cirkulaciji tjemena) i masirajte tjeme jagodicama prstiju.

*Zatim četkajte kosu počevši od korijena vrata dugim laganim potezima od korijena do vrhova.

*Svaki potez četkom pratite slobodnom rukom za uklanjanje statičkog elektriciteta.

*Četkajte s oko 100 poteza od gore prema dolje. To će garantirano dati novi život vašoj kosi.



*Regenaretor za sjajnu kosu
Za dodatni sjaj u kosi, pomiješajte sok jedne svježe naranče, malo vode, 1 žlicu meda i 5 kapi ulja sandalovine.

Koristite kao vodu za ispiranje nakon šamponiranja za predivnu i namirisanu kosu!


Nekoliko malih savjeta koje je dobro znati:
*Pivo je dobar regenerator za kosu.
*Hladni šlag će regenerirati kosu za 15 minuta.
*Sjajna kosa – korisitite prokuhani Lipton čaj.
*Problem s teškom peruti možete riještit oblogom od octa.
*Problem s klorom: da biste izvukli klor iz kose, prije korištenja
šampona primiješajte mu malo sode bikarbone.



Vaš Zvone










Blogovi koje citam

Moja dva bivša bloga-svratite ako ste ljubitelji Harryja Pottera
HarryPotter

hpcrofansite


blog moje prijateljice-obavezno svratite
Otherstain



Rođena da griješi

nogometasica

pop-fan

blog moje sestre koji vise i ne pise

Mala-novinarka


..................................................
Ove sezone definitivno su IN duže muške frizure




jedno vrijeme sam imao frizuru slicnu ovoj
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

do nedavno mi je bila ovakva samo skroz plava
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



..................................................

Linkići


Web

Holek
Estetic-uvema

...ne znate kako se nasminkati ili
mozda trazite savjet samo svratite
na sljedece stranice....


Make-up

Ivillage

obavezno svratite....
beautymag

24 sata

index

Tportal








Free Music

Free Music



Free Music







Cursors



subota, 07.04.2007.

--Pripreme za drzavno--

Sve je pocelo prije mjesec dana kada sam odlucio ici na natjecanje za najboljeg ucenika frizera godine.
Bez imalo nade i vjere u sebe otisao sam na međuzupanijsko u Imotski i...
osvojio sam drugo mjesto.
Bio sam sokiran, a istovremeno i ponosan.Taj dan sam dobio toliko cestitki da nisam mogao doci sebi.
Toliko me se ljudi sjetilo od kojih se to nisam nadao, a od onih na koje sam mislio da ce mi cestitat, nisu................al´to je uvijek tako!

Sada me ceka drzavno u Zagrebu, tocnije 20 i 21.4. .
Sve mi je to tako brzo, pripremam se, radim tu je..... frizuru koja mi se popela na vrh glave,ucim, jer opet ne bi volio nikoga osramotit...??

...Evo sada razmisljam zasto ja to uopce pisem. Koda je nekoga briga kakvo cu ja mjesto biti na drzavnom,koliko cu se truditi oko te lutke........al´nema veze...nisam znao sta bi drugo pisao.

Stavit cu vam par slicica s međuzupanijskog u Imotskom...cisto da vidite kako to izgledathumbupcoolcooleek


Image Hosted by ImageShack.us


...a ovo je moja frizura

Image Hosted by ImageShack.us


eto to bi bilo to sve za sada ....... smijeh




| Ne trudite se baš...PIšITE (41) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.